اَفَلایَنظُرونَ اِلیَ الاِبِلِ کَیفَ خُلِقَت؟!

آیا تا بحال به شتر توجه کردین ببینین خلقتش چه شکلیه؟ بقیه چیزا چه طور؟

اَفَلایَنظُرونَ اِلیَ الاِبِلِ کَیفَ خُلِقَت؟!

آیا تا بحال به شتر توجه کردین ببینین خلقتش چه شکلیه؟ بقیه چیزا چه طور؟

السلام علیک یا ابا عبدالله

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

السلام علیک یا ابا عبدالله

نظرات  (۲)

سلام، ممنون که از سایت من بازدید کردی.
من هم سر و گوشی در سایت شما جنباندم. توقع داشتم با توجه به عنوان و مطلبی که در مورد خودت گفتی، اینجا بیشتر مطالب ریاضی ببینم. اما به سایت مذهبی نزدیکتر شدی.

در هر صورت برایت آرزوی موفقیت می کنم.
پیروز باشی
پاسخ:
سلام
ممنوم که به اینجا تشریف آوردید.
بله، اگر ماه های ابتدایی را ملاحظه بفرمائید بیشتر ریاضی می بینید و اگر ماه های اخیر را بیشتر مذهبی. دلیلش هم فکرهایی بود که با خودم داشتم بوده. نه اینکه ریاضی را کنار گذاشته باشم و آن را دوست نداشته باشم، نه؛ به نظرم همه چیز روی ریاضی بنا هست و بدون ریاضی نمی شود حتی نفس کشید! {البته ما نفس که می کشیم، ولی خب نفس هایمان هم حساب و کتابی دارد که از آن بی خبریم} چیزی که موجب شد بیشتر مطلب مذهبی بگذارم این سوال بود که از خودم پرسیدم:« اگر همین الان از شما بخواهند که سه حدیث از اهل بیت علیهم السلام با منبع از حفظ ذکر بفرمائید می توانید؟ »
دیدم من خیلی حدیث بلدم آن هم به خاطر بزرگ شدن در خانواده ای مذهبی اما نه می توانم متن حدیث را عربی به خاطر بیاورم نه منبع آن را می دانم.
 خب شاید در نگاه اول خیلی به نظر بد نباشد که متن عربی یا منبع را ندانیم و فقط دانستن احادیث و عمل نمودن و تامل کردن در آن ها کافی باشد.
 ولی همین نداشتن دانش ناچیز موجب می شود که دشمنان ما این قدر ساده در ذهن های ما موش بدوانند و شبهه ایجاد کنند و ... این قصه سر دراز دارد!
 خنده دار است که در کشوری با پسوند اسلامی زندگی می کنیم و به اسلام عمل نمی کنیم، آخر چرا؟ 

 بعضی وقت ها از دست خودم ناراحت می شوم که چرا فلان قدم ریاضی که دوست داشتم در دنیای علمی که دوستش دارم بردارم، بر نداشتم 
 بیشتر که فکر می کنم می بینم ناراحت تر می شوم وقتی نمی توانم به خوبی دشمنان شیعه که ما را محکوم می کنند، از چیزی که باور دارم حق است دفاع کنم. 
 اشکال هم از آئین من نیست ...، اشکال از من است که برای ارزش هایم وقت کم گذاشته ام :-( و کتاب کم خوانده ام و مطالعه کم کرده ام و ...
 وبلاگ من هم که به کاری نمی آید، جایی است برای خودم تا چیزهایی را برای خودم جمع کنم. مثل حدیث یا مثل معماهای منطقی ریاضی
 جالب است وجه مشترک این دو این است که هیچ کس حوصله ی خواندن آن ها و سپس تامل کردن در آن ها را ندارد!
  • محمد محمدیان
  • تصویر زیبایی بود
    دوست عزیز موفق باشید
    پاسخ:
    سلامت باشید.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی